Скачать Creation Master 15 на русском

Скачать Creation Master 15 на русском.rar
Закачек 2349
Средняя скорость 5763 Kb/s
Скачать

Скачать Creation Master 15 на русском

Вышла финальная версия CM 15 от Rinaldo.

Если хотите что-то изменить, нажимаете File > Open и настраиваете параметры на любой вкус. Удачи.

Прога не стартует на Win8 =/

Framework — все обновлено и проверено.

Directx — вот где была проблема (на офф сайте проги есть ссылка=))

Win 8 c 1 попытки все запустилось,попробуй сделать совместимость с 7

Как бутсы установить? Помоги пожалуйста.

Как бутсы установить? Помоги пожалуйста.

друг мой тебе легче видео посмотреть. В форуме долго объяснять

у меня вот такую ошибку выкидывает постоянно. не подскажите что делать?

файл local.big уже пробовал заменять, все равно не помогает

Где скачать Net framework v4.0.30419

Ищешь ту команду в которой это хочешь сделать, и увидишь там бюджет опрпеделенное количество миллионов будет, исправь на любое значение ( максимум 100 млн ) и все.

а дальше что делать? просто выйти?

Привет решил проблему с изменением названия клуба?

Creation Master 15 Final Version

Эта функция позволяет обновить список команды, существующей в текущей базе данных с использованием служебного файла обновления, чтобы сформировать EA Sports. Команда не присутствует в текущей базе данных не импортируются. Новые игроки, доступны в новой базе данных создаются системы, существующие игроки остаются неизменными. Команды списки и образования будут обновлены. После того как вы импортировали списки в базе данных можно удалить загруженный файл из папки «Документ \ FIFA 15».

UG доля импорта — Новая возможность

После того как вы импортировали UGC в базе данных можно удалить загруженный файл из папки «Документ \ FIFA 15».

Игрок комбинезон Тюнинг — Новая функция

Часто содержание UG не очень хорошо настроены, например, все игроки могли бы быть завышена. Существует новая функция сделал Увеличивает или уменьшает навыки всех игроков команды (команда в форме) или всех игроков в лиге. (В виде Лиги)

Переключатель лиги идентификаторов — Новая возможность

Использование патч файла «managermodeseasonobjectivemanager.lua» Теперь есть возможность играть в дружбу с любым ИД в режиме карьеры. Делая на этом пути есть ограничения в распределении задач. Вместо того чтобы использовать патч, вы можете переключиться идентификаторы вашего нового лиге с идентификатором одного из лиг, изначально присутствующих в игре. Например, я создал новый греческой лиги, и я хочу играть его вместо Ейртрисити лиги. Выбрать лигу Суперлиги в форме, в коробке «Switch-лиги Id» выберите Ейртрисити Лигу, а затем нажмите большую кнопку с двумя стрелками.

Турнир форма — Новая функция

Создать Греция Страна в турнире структуры Сначала выберите УЕФА, а затем нажмите кнопку «Добавить нации» кнопку Выберите базу данных Страна «Греция» Измените имя 4 символов на «GREE»

Выберите Португалии и нажмите кнопку «Копировать Погода Button»

Выберите Грецию и нажмите «Вставить кнопку Погода»

Добавить трофей Лиги

Выберите «Чемпионат» и нажмите кнопку «Копировать Трофи»

Выберите назад в Грецию, в выпадающем списке выберите «Суперлига», как цель лиги, то нажмите кнопку «Вставить Трофи кнопку»

Теперь мы должны изменить некоторые данные вручную

в структуру страницы Trophy вступления в краткосрочной и долгосрочной название

в таблице на стр Trophy рейтинга выбрать Составы

На странице Trophy Graphics

мы можем пропустить этот сейчас и загрузить графику позже. FIFA 14 будет обеспечивать графику по умолчанию вместо этого.

Включение Национальная сборная — Новая функция

Для того, чтобы добавить сборной в режиме карьеры вас есть, конечно, создать команду и сделать следующие 4 шага:

1. В форме страны активировать команду, как сборной страны и определите цели для Кубка мира и Континентального кубка.

2. В Лиге образуют вы должны добавить команду в список национальных сборных, принять к сведению общего числа национальных сборных: потому что вы должны это для следующего шага

3. Вид конкурс, выберите Международные товарищеские, спуститься к группе и выберите нужное количество команд.

4. И последнее, но не менее важное, вы должны изменить международных соревнованиях так же как и новая команда Появляется в качестве участника. В данном случае я не могу дать вам подробные инструкции: потому что это зависит от конфедерации. Как, например, вы можете добавить свою команду на G3 европейских квалификаций.

Я тестировал и она работает так . удачи!

Аудио форма — Новая функция

1. одной связан с игрока-ID (удельный аудио)

2. звук, связанный с общим именем или фамилией игрока (общий аудио)

Давайте сделаем еще один пример: в словаре имен есть имя Zalayeta, связанный с кодом 46847, я добавил патч Лига Uruguaya в том числе игрока называется Zalayeta но игрока-идентификатором 200,198th Изменение идентификатор игрока этого проигрывателя к 46847 комментарий слышать в игре.

Часто задаваемые вопросы и замечания

При использовании Open — Чемпионат 1X программа падает или появляется сообщение «fifa.fat не найден»

Возможно, вы не имеете обычной установки ФИФА, попробуйте использовать Open — Выбрать все

Может CM15 XBOX открытые файлы?

CM 15 предназначена для версии редактирования PC, XBOX не поддерживается.

При использовании CM15 я не вижу игроков или команды Ранее модифицированные FIFA 15 встроенном редакторе. Почему?

Нет. Формат файла Rx3 в ФИФА 14 отличается, поэтому Вы не можете импортировать любые Прямо Rx3 файл с ФИФА 13, как 3D модели или текстуры. Вместо этого, вы можете импортировать растровые изображения.

Изменить порядок скамейке запасных и сохранить, но когда я снова открыть, порядок не сохраняется.

В базе данных все игроки скамейки имеют то же описание, нет никакого способа, чтобы дискриминационными заказ в магазине.

Некоторые сапоги и некоторые пули не имеют имя, но Появляются в качестве общего Обувь п. NX или мяч. Y.

Это обувь (или шарики), присутствующие в игре, но не описывается строкой в базе языка. Вы можете добавить его.

Почему я могу работать только с отрядами по умолчанию и не обновленные именно?

CM меняет базу данных по умолчанию ФИФА так каждый раз создавать свой собственный файл отряд или загрузить обновление отряд из EA, игра будет использовать его вместо базы данных по умолчанию, и вы не можете увидеть ваши изменения в игре.

Подробнее: каждый раз менять базу данных по умолчанию все файлы, созданные с предыдущим баз в негодность и игра спросит вас, если вы хотите, чтобы удалить

DLC \ dlc_FootballCompEng \ DLC \ FootballCompEng \ Data \ compdata

Создание Master 15 (CM15) является бесплатной и предоставляется на условиях «как есть», без каких-либо гарантий, явных или. Ни в коем случае автор (ы) быть привлечены к ответственности за любые убытки, возникшие в результате использования данного программного обеспечения.

Спасибо всем бета-тестеров.

Известные проблемы и Обход

Обновления интернет-someLetters База данных имена игроков повреждены из базы Эрик Гомес (AC12)

Это проблема не может быть фиксированной и через в factthat письмо не присутствует в исходной базе данных. Решение: заменить букву со стандартным буква алфавита, например, заменить «E» с «E»

Волосы не может импортировать из ФИФА 14 ФИФА 15. Это связано с различными моделями, используемыми.

Решение: заменить модель волос и текстуры с копией волос, существующей в 15 ФИФА

Бликов файлы не могут быть клонированы от одной стадии к другой, иначе игра вылетает.

Решение: простой обходной путь, чтобы оставить новый стадион без бликов файла. Он работает в любом случае. В противном случае вы можете вручную скопировать файлы и переименовать их блики с новой ID

FILES HITS : 2362248

This feature allows to update the roster of team existing in the current database using an official update file form EA Sports. Teams not present in the current database are not imported. New players available in the new database are created while existing players are left unchanged. Team rosters and formations are updated. After you have imported the rosters in the database you can remove the downloaded file from “Document\FIFA 15” folder.

In the main menu you can find “UG Content” with two submenus: “Import DB Only” “Import DB and Kits” and “Import KITS only”. Before to use this feature you have to download from the Creation Center of EA Sports a team or a league. It is saved as a file in your “Document\FIFA 15” folder with a name UG.. something.

Click UG Content – Import DB and KITS, select the UG file and just wait. It takes some time to create all the kits but at the end you will see the content of the UG file importent in your database.

If you want just to take a quick look, select “Import DB only”, it is much faster and you can later “import KITS only” or just exit without saving.

After you have imported the UGC in the database you can remove the downloaded file from “Document\FIFA 15” folder.

Often UG content are not very well tuned, for example all the players could be overestimated. There is a new feature that allows you to increase or decrease the skills of all the players of a team (in the Team Form) or all the players of a league. (In the League Form)

Using a patch of the file “managermodeseasonobjectivemanager.lua” it is now possible to play a league with any id in career mode. Doing in this way there is a limitation in the assignment of objectives. Instead of using the patch, you can switch the ids of your new league with the id of one of the leagues originally present in the game. For example I have created the new Greek League and I want to play it instead of Airtricity League. Select Super League in the League form, in the box “Switch League Id” select Airtricity League and then click the big button with the two arrows.

This is the major news of CM14 and it is quite complex. I will drive you through the main features with an example: I suppose to have already created a new league for Greece and now we are going to edit the tournament structure.

Create Greece Country in the tournament structure

First select UEFA and then click “Add Nation” button

Select the Database Country “Greece”

Change the 4 chars name to “GREE”

Select Portugal and click the “Copy Weather Button”

Select Greece and click the “Paste Weather Button”

Add the league trophy

Select “Eredivisie” and click the “Copy Trophy button”

Select back Greece, in the combo Box select “Super League” as the target league then click the the “Paste Trophy Button”

now we have to adjust some data manually:

in the Trophy Structure page entry Short and Long Name

in the Trophy Ranking Table page select the initial teams

In the Trophy Graphics page

we can skip this for the moment and load the graphics later. FIFA 14 will provide default graphics instead.

Add the National Cup

We can repeat the same steps we did for adding the league trophy for adding the national cup trophy, just select the national cup from Holland and do the same steps

In order to add a National Team in career mode you have, of course, to create the team and then do the next 4 steps:

1. In country form activate the team as the national team of a country and specify the targets for World Cup and Continental Cup.

2. In League form you have to add the team to the list of National Teams, take note of the total number of national teams because you need this for the next step

3. In Competition form, select the International Friendly, go down to the group and select the correct number of teams.

4. Last but not least you have to modify the International Competitions so that the new team appears as a participant. In this case I cannot give you detailed instructions because it depends from the confederation. As an example you can add your team to G3 of European qualifications.

I tested and it works so. good luck!

In FIFA 14 it is not possible yet to add or remove audio associated to a player but we can work a little bit with the existing samples just modifying the database. A player can have an audio if:

1.the audio is associated with the player-id (specific audio)

2.the audio is associated with the common-name or the surname of the player (generic audio)

The only way to activate the first kind of audio is to change the player-id, at the moment is not possible to use a specific audio for more than one player.

Instead the generic audio is controlled by a table in the database (playernames) that associates with each name an identifier of the sound as a number in the range 900.000-965.000. CM 14 allows to modify this association.

In the database there is another table (commentarynames) that works like a kind of name dictionary, the fact that a name is listed in this table actually does not affect the possibility to hear the audio but it is very useful for having a list of the potential names available in the game. Unfortunately the fact that a name is in this table doesn’t mean that the sound is audible, it depends from the commentary language you are listening. On the opposite it could happen that a sound is present in the commentary but not listed in the commentarytable 🙂 The only way to know if an audio is present in your commentary is to play a game and listen to the commentary, if the name is called or not. When you know that a name is called you can use it for more players.

Let’s do an example, in Italian commentary the name Cesar, associated with 921615, is audible, instead the name César associated with 921616 is not audible. I can select a player called César and associate to it the sound 921615, now all the players with name César will have a commentary in game.

Let’s do another example: in the name dictionary there is the name Zalayeta associated with the id 46847, I have added a patch of Liga Uruguaya including a player called Zalayeta but with a player-id of 200198. Changing the player id of this player to 46847 the commentary is audible in game.

When using Open — FIFA 1X the program crashes or it appears the message “fifa.fat not found”

Probably you do not have a regular installation of FIFA , try using Open — Select All

Can CM15 open XBOX files ?

CM 15 is for editing PC version, XBOX is not supported.

When using CM15 I cannot see players or team previously modified with FIFA 15 internal editor. Why?

Editing with CM 15 and in-game editing are incompatible. This is not a bug, it is the way FIFA 15 works. When you start to edit with CM15 you should remove squad files from the folder Document\FIFA 15. You can make in-game editing on a version of FIFA modified with CM15 but, if you use CM15 again, you are going to lose all your in-game editing.

Can I import files from previous FIFA versions, like head models or textures ?

No. Rx3 file format in FIFA 14 is different, therefore you cannot import directly any Rx3 file from FIFA 13 like 3D model or textures. You can instead import bitmaps.

I change the order of the bench players and save but, when I reopen, the order is not saved.

In the database all the bench players have the same description, there is no way to discriminate the order in the bench.

Some boots and some balls do not have a name but appear as a generic Shoes n. X or Ball n. Y.

Those are shoes (or balls) present in the game but not described by a string in the language database. You can add it.

Why can I only work with the default squads and not the updated ones?

CM modifies the default database of FIFA so every time you create your own squad file or download a squad update from EA, the game will use it instead of the default database and you cannot see your changes in game.

More: every time you modify the default database all the files created with a previous database become unusable and the game ask you if you want to delete

Which files I need to backup for my edited data to remain?

CM15 works with the files in these folders:

Creation Master 15 (CM15) is freeware and is provided ‘as-is’, without any expressed or implied warranty. In no event will the author(s) be held liable for any damages arising from the use of this software.

Thanks to all the Beta Testers.

Version 15.0

Known Problems and Workaround

Updating from online database, some letters of player names are corrupted for examlpe: Г€ric Gomez (ac12)

This problem cannot be fixed and is due the fact that the letter is not present in the original database. Workaround: replace the letter with a standard letter of the alphabet e.g. replace ‘Г€’ with ‘E’

Hair cannot imported from FIFA 14 to FIFA 15. This is due to the different models used.

Workaround: replace the hair model and texture with a copy of a hair existing in FIFA 15.

Glare files cannot be cloned from one stadium to another, otherwise the game crashes.

Workaround: simplest workaround is to leave the new stadium without glare file. It works anyway. Otherwise you can manually copy the glare files and rename them with the new id


Статьи по теме